viernes, 23 de noviembre de 2007

ara resulta que damunt juga bé al futbol...

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Wenas Albert! Oye muy bien, ahí dándolo todo claro que sí, a ver si tenemos más noticias de la danesa!
Pues el desfile de María en Sutton fue genial, vamos yo me lo pase de p.m.. Como hermana de la diseñadora me tocaba pringar! Tenía que estar en el backstage ayudando a las modelos a vestirse y a desvestirse. Yo no era la única, a parte de María y las demás diseñadoras, también vinieron a ayudar la Carme, Vania y tres amigas suyas, Alex y Toni también querían ayudar, tu como chico comprenderás el porque...y el resto de la familia estaban en disco. Mira que nos reímos, cuando ya empezaba el desfile, que entre bastidores (donde estábamos) es un caos Vania&Company ya llevaban una botella de vino e iban felices de la vida y a mi alguna que otra modelo me confundía con María (claro, nos parecemos tanto. Vestirlas y desvestirlas fue todo un show, porque también teníamos que vestir a las modelos de las demás diseñadoras que también desfilaban, se nos liaban los vestidos, los zapatos y hasta Vania le puso un vestido a una, que no le tocaba, y que no había manera de que le entrase. Bueno que sepas que el desfile salió genial y que a la que tenga las fotos las pongo en mi espacio para que las veas.
Bueno xiquillo, ya queda menos para que nos veamos y que nos cuentes en persona todos lo que ocurre por ahí!

Venga, Besos :)

Helen -RM BCN-

carles dijo...

Part I - (Albert) - Moltes

Sí, una volta jo també tenia un bloc... i contava allò que em passava, les inquietuts que tenia, les dones que coneixia i de les que m’oblidava. Si, dic tenia... el pobre està en un coma profund i ja fins i tot em fa vergonya obrir-lo i sentir aquella cançó que m’agradava fa dos mesos. I vosaltres direu... xe, quin tipet més gos! I jo vos diré que en part teniu raó però que també és cert que si no escric és perquè no tinc res que contar. Tal volta allò que em sap més malament d’aquesta vaga en l’escriptura és no haver escrit res en cap dels vostres blocs. Sou la millor gent que he conegut mai i em sabria molt malament si pensareu que no escric perquè passe de vosaltres. Per això aquesta entrada la vull fer especial, és una entrada per vosaltres... Si la voleu seguir llegint haureu de caminar per la senda tipetil que travessa el ciberespai (en ordre alfabètic)....

AURORA dijo...

Che Albert! en tot el curs no he escrit en cap blog, o en casi ningún, ja se, soc una mala persona i una gossa, però no significa que no m'enrecorde de tots vosaltres. Bueno Albert, ja he llegit que tens una xiqueta per ahí que et pica, això està bé, i tu Carles, et note molt melancòlic, vaig llegint les teves entrades en cada blog i estàs plof!

Bueno espere q estigueu tots bé, i d'ací una setmaneta estarem tots de nou en Valencia.

Molts besets