jueves, 22 de noviembre de 2007

Continuació...

Doncs vos contava que ara tinc una nova companya a l’oficina d’estudiants que fem el projecte. Jo em vaig alegrar molt quan la vaig vore entrar. Moltes voltes estic assoles, i quan no ve un tipet israelí que no me posa gens o una tipeta portuguesa que és molt bona tia però que és l’exemple total d’independència femenina.

La xiqueta és una danesa bastant guapeta. Te un no se que i un que se jo que m’agrada. És molt calladeta, però pel poc que he parlat amb ella em sembla que és simpàtica. Total, que jo, que sóc un bon xaval, per tractar d’integrar-la i tal li vaig dir un dia que podria vindre-se’n a dinar amb nosaltres. Li preguntí que on dinava i em va dir que dinava no se on tots els dies. Aleshores va i me solta: “If I need company I will let you know”. Zas! En toda la boca! (comentari de Carles quan li ho vaig contar).

Però això va ocórrer ja fa una setmana, ara ja és aigua passada. I jo, que sóc masoca, continue atontolinat per la tipeta eixa, crec que el comentari eixe me’l va soltar sense mala intenció... Ara estic a vore què passa. Intente xarrar amb ella encara que siga de tonteries.

És una tipeta bastant enigmàtica. Igual que és super calladeta, va i te el portàtil ple de pegatines de discoteques guais (això pense jo, que són de discoteques), així que me dona la sensació que és la reina del ball allà on va... I encara que no xarre molt, cada vegada que entra i ix de l’oficina em regala uns somriures que m’alegren el dia. I ara resulta que li agrada jugar a futbol, així que tots els divendres vindrà a jugar amb nosaltres. Els del meu departament (Bioprocess Engineering) hem montat un equipet, volem maxacar als del CAPEC (process control i coses així), que estan al mateix corredor que nosaltres, però estem separats per dues portes.

Així que demà tinc partidet de futbet. M’he comprat unes deportives especials per a futbol sala, amb l’intenció de quedar com un professional davant de la danesa. A vore si l’excusa del futbol serveix perquè fem amistat, ja vorem.

Però em queda el dubte... com se li entra a una tia en futbol? Menys mal que segurament estarà en el meu equip...

I això és tot... de la part interessant. No se si sabeu que estic anant a classes de danés. És millor del que m’imaginava... val la pena l’esforç. De moment.

Un abraç molt fort! I felicitats Leandre!

Albert

P.S. Carles, espere que de la cançó hages aprés quina és l’actitud. Dissabte en la Christmas Party a posar-la en pràctica.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ei electró!!!

No sé com pendre'm lo del Lars (és deia Lars, no?) això va en forma de compliment, o vas a taco contra mí?

La festa TDC molt bé, les fotos estan xules, i sembla que la festa prometia.

Tio...déjate de històrias, no te lies en una xica que després has de vore tots els dies...com ixca malament, vas a flipar. No te lies en cap dona del treball!

Ves a per les de salsa, en la excusa de ballar pots arrimar la patata i vore com reacciona, és més senzill, i a més, si ixquera malament, no la hauràs de vore tots els dies.

A vore si la pròxima que xarrem em demostres que saps algo de danés!

Leandre.

P.S. Gràcies per la felicitació!

Julián Mora Lucas dijo...

Estimat electró:

En primer lloc voldria dir que jo cada vegada flipe més amb Leandre donant consells assassins. D'aquí dos dies l'elevem a la categoria d'Oràcul per consultar-li totes les nostres inquietuds amoroses. També he de dir que amb el que diu de la danesa té més raó que un sant. Jo ho resumiria de la següent manera:

"Donde tengas la olla, no metas la polla".

En segona instància només reconèixer que tens un primor de cosina que dona gust. Ahí la tia con s'esmera en les seues entrades... A mí m'esteu deixant una mica de costat els tipets. Com ja no conte ninguna història romàntica, només em firma Saül per fer-me la puya. Vinga, Helen... Firma'm a mi també!

Tornant a la danesa, la de "If I need company I will let you know" és una de les millors patades voladores de Chuck Norris (Houseround kick) que he sentit. Mare meua! És que jo després d'una així no em podria ni moure. No sé com traus moral per seguir tirant-li. Pel que contes d'ella, pareix que estiga una mica xalada, y nosotros no queremos locas, Àaaalbert! Així que compte amb què li dius, perquè qualsevol dia, en lloc de regalar-te un sonriure pel matí, et farà una segada d'Eric Cantoná.

En Berlín catastròfic. Allà per on xafe és un camp de naps. Em fa falta un ànima femenina a la meua vida, encara què siga per patir una miqueta i que no s'em robelle el cor. Totes les nostres opcions passen pels caps de setmana, i sempre arribem tard i borraxos als garitos i fem el patètic amb les ties. Avui tenim una bona opció en una festa al pis d'un amic meu. Se'm abastit de Vodka rus per l'ocasió (Русский Стандард). Només espere no fer el patètic com sempre i aconseguir algun número de telèfon.

Quan torne a València vaig a necessitar un conill d'Índies que es deixe pegar una paneta a l'Snooker. Coneixes algun?

Abracets!

JULI