sábado, 24 de marzo de 2007

un regal per a tots els sentits

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola Albert!! Soc Angel. He llegit la teua nova pàgina i m'agradat molt. Puc preguntar-te perquè has camviat d'space msn a blogger?
De les xiques no te preocupes, quan menys les busques, abans les trobaràs, però això no significa que no isques de festa, ix i deixa el llistó ben alt, que no m'entere jo! :-P
Veig que ja s'heu integrat prou, m'alegre, per això vos passa més ràpid el temps, però no oblides escriure al blog, que ací tens un lector fidel.
Si l'any que ve continúes a Dinamarca promet visitar-te, crec que si continues encertaras, no acabe de comprendre com pots calcular la massa d'algo sense tocar-ho, mitjançant l'ordinador, però segur que el projecte es bo (tot i que no l'enetenc, jeje).
Jo tinc una noticieta també: m'he inscrit en un Erasmus, sabré els resultats en breu: Anglaterra o ¨Holanda, ja te conte.
En abraç des de Carlet, que vaja be. Adeu!