lunes, 29 de septiembre de 2008

Bon Iver


Dijous passat Ana i jo anàrem a un concert del grup Bon Iver en una sala molt coneguda en Copenhage, Vega. Tot un plaer sentir a estos tipets. Toquen un estil bastant inclassificable, amb una base musical molt intensa, encara que molt bàsica, i tenen la gràcia que tots quatre integrants del grup canten bé, encara que el líder del grup destacava bastant. Per cert que eixe tio es va portar al concert almenys 7 guitarres distintes. Pràcticament per a cada cançó usava una guitarra distinta. Inclús en tenia una completament metàl·lica, un so molt xulo.

Em vaig quedar flipat perquè hi havia un xiquet entre els membres del grup! Un xaval que tindria uns 16 anys! Increïble, perquè el pobre feia una cara de llàstima! Que jo pensava, però xavalet, alegra’t! Que no has tingut temps encara d’enamorar-te maxo!

La qualitat de so de Vega és magnífica, hi havia moments que l’estómac tremolava al ritme dels baixos. Una passada. Tinc ganes de que Ana, que és un Carles en xica i s’entera de tot, em torne a convidar a un altre concert en Vega, perquè va ser un dels millors concerts que he vist.

Espere que vos agrade!

No hay comentarios: