lunes, 4 de febrero de 2008

el video més esperat

Per fi arriba el video més esperat, la versió tipetil de Rambo IV, una pel·lícula profunda, que mostra a un John Rambo més espiritual que mai, retirat a la meditació, fins que els birmanos es claven amb els seus amics i s'enfada. A partir d'ahi tot és ketchup salpicant la càmera.
Aquest video només li farà gràcia a 3 persones com a molt que jo me se. La resta de la gent perdrà segurament el poc respecte que els quedés cap a nosaltres. En fi, correré eixe risc.
Però que sapigueu que m'he dedicat a editar esta meravella del seté art fins a les dues de la matinada, i que per culpa del meu amor tipetil suspendré l'examen de danés que tinc dimarts, i que encara no he començat a estudiar.
Y ya, sin más preámbulos, vos deixe amb un exponent màxim del gènere freaky que més triomfa al youtube.
(les entrades intel·ligents ja les deixem per a un altre dia, igual que les notícies del cor... que n'hi ha! ;p)
àlbert


6 comentarios:

Anónimo dijo...

Frikis!!!!

M'alegre que ho passareu bé, i em fot que fòra sense mi, jajaja.

Au lleó i sort amb el danés i amb el projecte.

carles dijo...

Déu meu! Encara se me cauen les llàgrimes!!
Nominació per als òscar, els pepe, els ataülfo i el que faça falta ja!!! Què meravella del 7é art!!

No et preocupes si suspens -cosa improbable-... hauràs fet somriure a un bot grapat de personetes i fer-los un poquet millor el seu dia (prou millor que un paper diguent que eres capaç de dir hola i adéu en un idioma que parlen 4,5 milions de persones).

Enhorabona!

P.D. Si hi ha versió 2.0, "grabar" s'escriu amb 'v'... hehehe. Au!

Julián Mora Lucas dijo...

BRAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

OEEEEEEE OE OE OEEEEEEE!!! ALBEEEERT!!! ALBEEEEERT!!

C'est magnific!!!!

Impressionant!!!

Hervorragend!!!

Unbelieveble!!!

Ma que coooooosa!!!

La meua sincera enhorabona, Spielberg!

JULI

P.D.: Encara què t'ha faltat la meua embocada en l'Snooker...

Anónimo dijo...

Mare meua quina joia.
Açò ja passarà als anals de la nostra història. No sé com quedarà el teu danés, però tio, ha valgut la pena.

Per cert, els comentaris molt encertats, i la part del museu triomfa moltíssim.

Ale campió.

Leandre.

Mar dijo...

Sense comentaris, perquè m'heu deixat sense paraules. Ara que comence a pillar internet d'algún bon veí i se m'ocorre entrar a vore el video més...corramos un tupido velo.

Espero ansiosa tu próxima entrada estilo "Corazón, corazón" (ostras comence a parlar castellà com els de la capi, menys mal que aquest cap de setmana baixe a casa!!!)

Molts besets!!!!!

Anónimo dijo...

Excepte la part del museu, que em sembla treta d'escena i que només val per a plenar, la resta del vídeo em sembla digne dels meus tipets, com m'heu costat d'educar mareeee!!!.

Pel que fa al danès, espere que el tregues d'allò més bé i recordar-li a Carles que tal volta no siga la persona més adequada per a dir que un idioma parlat per 4,5milions de persones no siga important, no creus??.

A veure que collons de notícies del cor tens.